گلزنی شجاع خلیل زاده برای الریان

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : تیم فوتبال الریان با وجود گلزنی شجاع خلیل زاده نتیجه بازی را به العربی واگذار کرد. برای ادامه خبر با سایت نقل و انتقالات مگاورزش همراه باشید.

گلزنی شجاع خلیل زاده برای الریان

در جریان رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال الریان با حضور شجاع خلیل زاده به مصاف تیم العربی با حضور فرشید اسماعیلی رفت.

گل اول العربی در دقیقه نهم با پاس عبدالله مرافه توسط یوسف مراک به ثمر رسید، شجاع خلیل زاده گل خورده الریان را با فاصله ۵ دقیقه، روی پاس خامس رودریگز جبران کرد. العربی بار دیگر برای رسیدن به برتری تلاش کرد و به لطف ضربه پنالتی آرون بوپندزا، به گل دوم رسید، یاران اسماعیلی به این نتیجه رضایت نداند و آرون گونارسون با پاس یوسف مفتاح گل دیگر العربی را به ثمر رساند.  

تیم الریان در تلاش برای بازگشت به بازی در دقیقه چهل و هشتم توسط نایف الحضرمی به گل دوم رسید، اما العربی بار دیگر گلزنی را از سر گرفت و با پاس گل یوسف مفتاح و دبل یوسف مساکنی، مجددا ۲ گل از تیم الریان پیش افتاد. 

العربی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ الریان را شکست دهد. این تیم با ۲۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و الریان با ۱۸ امتیاز، نهم است.

حتما ببینید

خروج نام قایدی از لیست شباب الاهلی

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از فهرست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *