ستاره فرانسوی خرید بزرگ رئال مادرید را تایید کرد؟

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، واکنش جالبی به احتمال هم‌تیمی شدن با اورلین شوامنی نشان داد. برای ادامه خبر با سایت نقل و انتقالات مگاورزش همراه باشید.

ستاره فرانسوی خرید بزرگ رئال مادرید را تایید کرد

هافبک فرانسوی در این فصل نمایش‌های درخشانی در ترکیب موناکو ارائه داده و همین موضوع باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی خواهان به‌خدمت گرفتن او باشند. در یکی، دو روز اخیر گفته شد که رئال مادرید با این بازیکن به توافق دست یافته اما مذاکرات با موناکو همچنان ادامه دارد. همچنین از پاری‌سن ژرمن و لیورپول نیز به‌عنوان مشتریان دیگر این پدیده فرانسوی نام برده می‌شود.

اورلین شوامنی در مصاحبه‌ اخیری که انجام داد درباره علاقه رئال مادرید و لیورپول به خود این گونه اظهار نظر کرد: “من هر دو تیم را دوست دارم. من می‌توانم بازی‌های اسپانیا و انگلیس را تماشا کنم. بازی در اسپانیا با انگلیس متفاوت است اما در نهایت مسئله مهم برای من هماهنگی است.”
با این حال در روزهای اخیر گزارش‌ها حاکی از آن بوده که رئال مادرید با هافبک فرانسوی به توافق کامل دست یافته و تنها نهایی کردن جزئیات با باشگاه موناکو باقی مانده است. البته به نظر می‌رسد که این مشکل نیز حل شده و انتقال شوامنی به سانتیاگو برنابئو با مبلغی حدود 100 میلیون یورو قریب الوقوع خواهد بود.

ادواردو کاماوینگا، ستاره جوان و فرانسوی رئال‌مادرید، اظهارنظر جالبی در رابطه با احتمال هم‌تیمی شدن با هم وطنش انجام داده و به نوعی جذب شوامنی توسط باشگاه اسپانیایی را تایید کرده است. کاماوینگا در این‌باره گفت: “امیدوارم شوامنی به مادرید بیاید، قبلاً با او صحبت کرده‌ام. ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی می‌افتد (لبخند می‌زند). از این بابت خیلی خوشحال هستم. من پیش از این با او در تیم ملی فرانسه بازی کرده‌ام.”

حتما ببینید

تیم کورینتیانس به دنبال جذب رونالدو

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : دویلیو مونتیرو، رییس باشگاه کورینتیانس، تایید کرد که این باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *