دیان کولوشوسکی به تاتنهام پیوست

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : توافق نهایی برای انتقال دیان کولوشوسکی هافبک سوئدی یوونتوس به تاتنهام صورت گرفت. برای ادامه خبر با سایت نقل و انتقالات مگاورزش همراه باشید.

دیان کولوشوسکی به تاتنهام پیوست

انتقال قرضی دیان کولوشوسکی هافبک سوئدی یوونتوس به جمع شاگردان آنتونیو کونته مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

تاتنهام قصد دارد پیش از بسته شدن پنجره زمستانی جاری خط میانی تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته را تقویت کند و برای این منظور هافبک سوئدی یوونتوس را جذب کرده است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا انتقال قرضی او به تاتنهام قطعی است و این باشگاه انگلیسی در ازای پرداخت ۵ میلیون یورو این بازیکن ۲۱ ساله را به ترکیب اسپرز اضافه خواهد کرد. تاتنهام متعهد به خرید کولوشوسکی در ازای ۳۵ میلیون یورو در پایان قرارداد قرضی‌اش در صورت صعود به لیگ قهرمانان اروپا و حداقل به میدان رفتن در نیمی از بازی‌های باقیمانده فصل جاری شده است.

در توافق صورت گرفته بین ۲ باشگاه تاتنهام و یوونتوس، بند پاداش‌های به ارزش ۴ تا ۵ میلیون یورو نیز گنجانده شده که مجموع ارزش این انتقال در صورت قطعی شدن قرارداد در پایان فصل را به ۴۵ میلیون یورو می‌رساند. یوونتوس در ماه ژانویه ۲۰۲۰ در ازای پرداخت ۱۰ میلیون یورو، کولوسفسکی را از آتالانتا به خدمت گرفت. 

حتما ببینید

رونمایی باشاک‌شهیر به طور رسمی از اوزیل رونمایی کرد

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : باشگاه استانبول باشاک‌شهیر به طور رسمی از خرید هافبک پیشین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *