هنوز وقت فروش طارمی نرسیده است

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : خورخه نونو پینتو دا کاستا، مدیر عامل باشگاه پورتو که از قدیمی‌ترین مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال اروپایی به حساب می‌آید در تعطیلات زمستانی برنامه ای برای فروش مهدی طارمی نداشت! برای ادامه خبر با سایت نقل و انتقالات مگاورزش همراه باشید.

هنوز وقت فروش طارمی نرسیده است

این مدیر عامل که در زمینه فروش بازیکن به باشگاه‌های بزرگ تبحر خاصی دارد و در سال‌های اخیر در آمدهای هنگفتی برای تیم پورتو به دست آورده فعلا تمایلی ندارد در مورد فروش مهدی طارمی صحبت کند و از نظر او هنوز وقت فروش مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نرسیده است.

 این بازیکن پیشنهادات خوبی از سوی تیم‌های اروپایی داشت ، از جمله آرسنال و تیم‌های آث میلان و رم هم برای جذب این بازیکن تمایل زیادی از خود نشان دادند و حتی پیشنهاد مالی خود را برای خرید مهدی طارمی به پورتو اعلام کردند.

باید در این زمینه حق را به باشگاه پورتو داد؛ به این خاطر که این باشگاه چند روز پیش مهاجم ۲۵ ساله و کلمبیایی خود را از دست داد. لوئیس دیاس که با به ثمر رساندن ۱۵ گل در هفته‌های سپری شده از مسابقات لیگ برتر پرتغال بهترین گلزن بازی‌ها به حساب می‌آمد با قرارداد ۵.۵ ساله راهی تیم لیورپول شد و اگر قرار به فروش مهدی طارمی هم بود خط حمله تیم پورتو خالی و تداوم صدرنشینی این تیم در لیگ برتر پرتغال به چالش کشیده می‌شد.

هم اکنون پورتو با ۵۶ امتیاز از ۲۰ بازی و ۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم اسپورتینگ لیسبون در صدر جدول قرار دارد و  پورتو و بنفیکا با ۵۳ گل زده در ۲۰ بازی بهترین خط حمله بازی‌ها را در اختیار دارند.

نکته مهم دیگری که موجب شد خورخه نونو پینتو دا کاستا فعلا به پیشنهادات رسیده در مورد مهدی طارمی توجه نداشته باشد پیشنهادات مالی ارایه شده برای مهدی طارمی است که بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو متغیر بود. مدیر عامل باشگاه پورتو بر این عقیده است فروش مهدی طارمی برای باشگاه پورتو باید آورده مالی بیشتری داشته باشد و نباید در فروش این بازیکن سرعت به خرج داد.

حالا با رفتن دیاس بیشتر توپ‌ها در خط حمله پورتو به او ختم می‌شود و می‌تواند در ادامه مسیر گل‌های بیشتری به ثمر برساند و حتی آقای گل این فصل از مسابقات شود. البته عملکرد مهدی طارمی تا همین جای کار هم قابل تحسین بوده، او در ۲۰ مسابقه ۱۱ گل زده و ۶ پاس گل داده است.

این آمار نشان می دهد مهدی طارمی مهاجم خودخواهی نیست و پاس گل دادن را به اندازه گل زدن دوست دارد و حتی در یکی از بازی‌ها پنالتی را به پسر سرمربی داد تا او در حضور پدر و مادرش گلزنی در لیگ برتر پرتغال را تجربه کند.

مهدی طارمی در آرسنال و یا یک تیم سرشناس اروپایی دیگر؟ این اتفاقی است که برای مهدی طارمی همانند دیاس رخ خواهد داد. به نظر می‌رسد با پایان فصل و فرا رسیدن ماه ژوئن مدیر عامل باشگاه پورتو تصمیمات جدی تری برای فروش مهدی طارمی خواهد گرفت.

حتما ببینید

خروج نام قایدی از لیست شباب الاهلی

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از فهرست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *