احسان حاج صفی به مقصد یونان پرواز کرد

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : رسانه یونانی مدعی شد بازیکن ملی پوش ایرانی آاک به یونان برگشته و در بازی مقابل امارات حضور ندارد. برای ادامه خبر با سایت نقل و انتقالات مگاورزش همراه باشید.

احسان حاج صفی به مقصد یونان پرواز کرد

باشگاه آاک قبل از آغاز دور هفتم و هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از فدراسیون ایران درخواست تا یکی از ۳ بازیکن ایرانی‌اش یعنی احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و میلاد محمدی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

دلیل این درخواست آاک دو بازی مهم پیش رو برای این تیم در سوپر لیگ و جام حذفی بود اما اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران درخواست یونانی را رد کرد. کریم انصاری فرد و میلاد محمدی دو بازیکن آاک به اردوی تیم ملی قبل از بازی با عراق ملحق شدند اما احسان حاج صفی به دلیل مثبت شدن تست کرونایش راهی تهران نشد.

بعد از یک روز تست حاج صفی منفی شد. مدافع ایرانی تلاش کرد تا خود را به بازی عراق برساند ولی در نهایت نرسید ولی به تهران آمد تا خود را برای بازی با امارات آماده کند. سایت «sdna» یونان مدعی شد احسان حاج صفی اردوی تیم ملی ایران را ترک کرد و روز گذشته به یونان رسیده و امروز نیز در تمرینات آاک شرکت کرده است.

باشگاه آاک بار دیگر با فدراسیون ایران نامه نگاری کرده و خواهان بازگشت میلاد محمدی و کریم انصاری فرد قبل از دو بازی حساس تیمش شد ولی فدراسیون ایران درخواست آاک را به دلیل ابتلای ۱۰ بازیکن ایرانی و کمبود بازیکن نپذیرفت.

حتما ببینید

خروج نام قایدی از لیست شباب الاهلی

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از فهرست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *