اللهیار صیادمنش برای امضای قراردادش با هال سیتی به انگلیس رفت

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : سرمربی هال سیتی زمان پیوستن ستاره ایرانی به این تیم را اعلام کرد. برای ادامه خبر با سایت نقل و انتقالات مگاورزش همراه باشید.

اللهیار صیادمنش برای امضای قراردادش با هال سیتی به انگلیس رفت

اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان از چند روز گذشته در انگلیس به سر می برد تا به صورت رسمی قراردادش را با هال سیتی امضا کند.

صیادمنش روز گذشته در ورزشگاه هال سیتی حضور پیدا کرد و بازی این تیم با سوانسی را از نزدیک تماشا کرد. رئیس جدید باشگاه هال سیتی بعد از بازی تصویری به همراه صیادمنش منتشر کرد که انتقالش به این تیم را قطعی می کند.

سایت «اسپورت» ترکیه در آخرین خبر در این زمینه اعلام کرد شوتا آرولادزه سرمربی گرجستانی و جدید هال سیتی تاکید کرده صیادمنش تست های پزشکی اش را با موفقت پشت سرگذاشته و این بازیکن ایرانی فردا(دوشنبه) قراردادش را امضا می کند.

صیادمنش در سال ۲۰۱۹ از استقلال با قراردادی ۵ ساله راهی فنرباغچه ترکیه شد. ستاره ایرانی به دلیل سن پایینش نتوانست در ترکیب اصلی فنرباغچه جایگاهی داشته باشد به همین خاطر به صورت قرضی راهی تیم استانبول اسپور شد.

بعد از حضور نیم فصل در استانبول اسپور دوباره به صورت قرضی راهی لیگ اوکراین و به تیم زوریا ملحق شد. آغاز درخشش صیادمنش با این تیم اوکراینی بود. در نهایت باشگاه فنرباغچه از میان پیشنهادهای رسیده باشگاه هال سیتی را برای انتقال قرضی صیادمنش انتخاب کرد. ستاره ایرانی در نیم فصل دوم لیگ دسته اول انگلیس برای این تیم به میدان خواهد رفت.

حتما ببینید

خروج نام قایدی از لیست شباب الاهلی

اخبار نقل و انتقالات مگاورزش : روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از فهرست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *